Reklamace
Někdy mohou vzniknout nepříjemné situace, kdy budete potřebovat zboží vrátit, vyměnit nebo opravit. I v takovém případě jsme tu pro vás a rádi vám s řešením vyvstalých problémů pomůžeme! Neváhejte se na nás obrátit.
Reklamační řád
Níže se nachází výtah nejdůležitějších způsobů reklamace a vrácení zboží jako výklad k našim Obchodním podmínkám.
Storno objednávky
Pokud jste z jakéhokoli důvodu ztratili o objednané zboží zájem, dejte nám to prosím co nejdříve vědět. Můžete využít e-mail: e-shop@daros-profi.cz nebo telefon +420 724 099 535. Rozhodně se na Vás nebudeme zlobit, naopak děkujeme.
Byla-li objednávka již odeslána, sdělte doručujícímu řidiči, že si nepřejete zboží převzít. Dojde tak k jeho nejrychlejšímu vrácení k nám.
Vrácení zboží v zákonné lhůtě
Z ustanovení § 1829 Občanského zákoníku 89/2012 Sb. má koncový spotřebitel nárok na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní od převzetí výrobku, a to bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy musí být zboží nepoužívané a v původním obalu. V případě, že zboží nebude dodáno kompletní (a to včetně všeho dodávaného příslušenství) v originálním obalu, máme právo si účtovat náklady vzniklé s uvedením takového zboží do původního stavu.
Z § 1832 odst. 2 Občanského zákoníku vyplývá, že pokud spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme v době objednání, máme právo vrátit spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Vracené zboží zašlete balíkem na naši adresu. Do balíku přiložte prosím list papíru se svým jménem a číslem účtu, kam máme poukázat peníze za vrácené zboží. Po přijetí a kontrole vraceného zboží vystavíme dobropis, který Vám zašleme k potvrzení. Po navrácení potvrzeného dobropisu poukážeme peníze zpět na Váš účet. Peníze Vám budou vráceny do 14 dní od odstoupení od smlouvy, pokud v této době dojde ke splnění výše uvedených náležitostí
Jako vzor přikládaného dopisu můžete využít vzor níže31.
Dobropisujeme částku za zboží a poštovné, kterým jsme dodali zboží k Vám. Nekompenzujeme náklady vzniklé s vrácením zboží. Řídíme se v tomto případe stanoviskem ČOI, které si v plném znění můžete přečíst ve spotřebitelském průvodci: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/.
Poškozená zásilka
Pokud k Vám dorazí zásilka evidentně poškozená přepravou tuto zásilku reklamujte přímo doručujícímu kurýrovi, měl by s vámi sepsat reklamační protokol. Je také vhodné poškození zásilky zadokumentovat, a to ideálně fotografiemi.
Nekompletní zásilka
Nedorazilo Vám zboží z objednávky kompletní? Prosím kontaktujte nás pomocí výše uvedených kontaktních cest. V co nejkratším čase překontrolujeme stav balení Vaší zásilky a reklamaci vyřešíme.
Vadný výrobek - odpovědnost za vady
Jste-li koncovým spotřebitelem a výrobek se Vám pokazí, ať už z důvodu výrobní vady nebo v průběhu běžného používání, máte nárok na reklamaci takového výrobku. Standardní dobou pro vyřízení reklamace je 30 dní a řídí se ustanoveními Obchodních podmínek v souladu s Novým občanským zákoníkem.
Nechceme Vám způsobovat problémy s reklamací, proto se můžete spolehnout, že ji vyřídíme v nejkratším možném čase a pro Vás co nejvýhodněji.
Vadné zboží, na které se vztahuje záruční lhůta, zašlete k nám (kontakt výše). V případě kladně vyřízené reklamace má koncový spotřebitel právo na refundaci opodstatnitelných nákladů na zaslání vadného výrobku k nám nebo do servisního střediska.
VZOR:
Věc: Odstoupení od smlouvy dle § 1829 Občanského zákoníku
Ve Vašem internetovém obchodě jsem si objednal následující položky v hodnotě ......................................... včetně DPH. Toto jsem od Vás obdržel dne .........................................
s fakturou číslo .........................................
Na základě Občanského zákoníku § 1829, využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy týkající se výše uvedeného zboží. Zakoupené zboží vracím spolu s tímto dopisem.
Zaplacenou částku prosím vraťte v zákonné třicetidenní lhůtě na účet číslo .........................................
Vrácené zboží, prosím vyměňte za:
Kód zboží | Název zboží | Počet kusů |